miércoles, 26 de mayo de 2010

Cicle poètic 2010 - Museu del Ferrocarril de Vilanova i la Geltru

Coordinadora del Cicle: Teresa Costa-Gramunt Del poemari London Primera visió en verd Manyagues, les clarors de la tarda van somiant camins. La llum maragda incendia el paisatge incògnit: fins avui no havia viatjat al regne d'Albió. L'illa d'Artús m'obre les portes amb l'advertència de Blake: Un ximple no veu pas el mateix arbre que un savi. (Teresa Costa-Gramunt) Del poemari Cin Visions - (Sense títol) El rellent de la nit amarava els vidres. El traqueteix espantava un ocell que va alçar el vol al pas del ferrocarril. El clar de lluna es reflectia, nacrat, a les seves ales. "M'ageaden, vaig dir-li, em plauen els ocells petits: caben al palmell de la mà." Ell girava un full, posava el dit en una frase, o en un vers, jo no podia saber-ho. Va somriure des d'allà on era, distant i proper com el sentia. Havíem de fer el viatge junts. Em va donar confiança. (Teresa Costa-Gramunt)

No hay comentarios: